Nowe regulacje dotyczące wymagań wobec placówek wytyczają kierunek ich działania i stanowią obok podstawy programowej drugi ważny dokument programowy. Zmiany wprowadzone nowym rozporządzeniem w stosunku do poprzedniego brzmienia są niewielkie. Jednak pojawiło się w nich kilka modyfikacji, które muszą wziąć pod uwagę dyrektorzy placówek już w roku szkolnym 2015/2016.
Nowe wymagania wobec szkół w osobnym rozporządzeniu
Nowe brzmienie wymagań zawarte jest w załączniku do rozporządzenia ministra edukacji narodowej z 6 sierpnia 2015 w sprawie wymagań wobec szkół i placówek.
Dowiedz się:
· jak zmienił się sposób spełniania wymagań,
· jakie są konsekwencje niespełnienia wymagań na poziomie podstawowym,
· w jaki sposób dokonywana jest ewaluacja zewnętrzna i jakie nowe obszary jej podlegają.
Poznaj szczegółowe zmiany treści wymagań wg nowego rozporządzenia wraz z praktycznymi wskazówkami dla dyrektora szkoły.
Możesz zrezygnować z odnawiania subskrypcji w dowolnym momencie
Zaloguj się:
Brak konsultacji
w najbliższym czasie
Brak nadchodzących wydarzeń