Od 6 lipca 2013 r. obowiązują nowe przepisy dotyczące przyznawania dofinansowania w ramach programu „Radosna szkoła”. O dofinansowanie mogą ubiegać się także szkoły filialne. Muszą jednak złożyć wniosek do organu prowadzącego do 15 lipca 2013 r.
Aby otrzymać wsparcie finansowe w odniesieniu do szkoły filialnej organizacyjnie przyporządkowanej danej szkole podstawowej, dyrektor tej szkoły, na wniosek kierownika szkoły filialnej, składa do organu prowadzącego odrębny wniosek dotyczący wsparcia finansowego dla filii.
Tabela 1. Harmonogram
Podmiot zobowiązany |
Termin |
Zadanie |
Dyrektor szkoły |
15 lipca 2013 r. |
Złożenie wniosków do organu prowadzącego dotyczących potrzeb szkół filialnych w zakresie miejsc zabaw w szkole i szkolnych placów zabaw wsparcia finansowego w 2013 r. |
Organ prowadzący |
29 lipca 2013 r. |
Złożenie wniosków do wojewodów o udzielenie wsparcia finansowego odpowiednio na zakup albo zwrot kosztów zakupu pomocy dydaktycznych do miejsc zabaw w szkołach i na utworzenie lub modernizację albo zwrot kosztów utworzenia lub modernizacji szkolnych placów zabaw |
Zespół powołany przez wojewodę |
1 września 2013 r. |
Ocenienie wniosków złożonych przez organy prowadzące |
Wojewoda |
1 września 2013 r. |
Przekazanie ministrowi właściwemu do spraw oświaty i wychowania informacji o łącznej wysokości wnioskowanych przez organy prowadzące kwot |
Brak konsultacji
w najbliższym czasie
Brak nadchodzących wydarzeń