MEiN poinformował o wydłużeniu terminu na złożenie sprawozdań z realizacji programu Laboratoria Przyszłości. Organy prowadzące mają na to czas do 6 lutego.
Program Laboratoria Przyszłości jest przeznaczony na nabywanie przez organy prowadzące sprzętu dla szkół takiego jak drukarki 3D z akcesoriami, kamery, mikrofony, oświetlenie itp. Jest on realizowany przez MEiN we współpracy z Centrum GovTech w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.
Sprawozdania z wykonania programu Laboratoria przyszłości składają organy prowadzące samorządowe szkoły podstawowe. Składane są one także wówczas, gdy całe wsparcie zostało wykorzystane w 2021 r. Organ prowadzący składa odrębne sprawozdanie dla każdej z prowadzonych szkół podstawowych. Przedłużony termin na złożenie sprawozdań mija 6 lutego 2023 r.
Sprawozdanie składa się elektronicznie za pośrednictwem odpowiedniego formularza. Należy w nim podać informacje na temat m.in.:
Brak konsultacji
w najbliższym czasie
Brak nadchodzących wydarzeń