Stowarzyszenie Instytut Nowych Technologii w Łodzi i Grupa Wydawnicza Oświata organizują III edycję ogólnopolskiej Olimpiady wiedzy o biznesie i innowacjach. Konkurs przeznaczony jest dla uczniów szkół ponadpodstawowych. Rejestracja do konkursu trwa jedynie do 20 lutego!
III edycja Olimpiady Wiedzy o Biznesie i Innowacjach obejmuje tematykę z kilku dziedzin, związanych z życiem gospodarczym: ekonomia w wymiarze makro i mikro, zarządzanie, samorządność, przedsiębiorczość i innowacyjność.
Głównym celem Olimpiady jest rozpowszechnianie wiedzy z szeroko rozumianej gospodarki i biznesu wśród młodych ludzi, którzy staną przed trudnym wyborem drogi zawodowej. Zachęcanie do zdobycia wiedzy o biznesie i innowacjach ale także nabycie niezbędnych praktycznych umiejętności. Celem jest również wskazanie możliwości pracy, rozwoju na rynku krajowym, rozwinięcie umiejętności pracy w zespole i rozwiązywania problemów.
Formularz zgłoszeniowy dostępny jest na stronie http://olimpiada.org.pl/index.php/registration
Więcej informacji o olimpiadzie można znaleźć na stronie http://olimpiada.org.pl/ Z kolei regulamin konkursu został umieszczony na stronie http://olimpiada.org.pl/index.php/main/regulamin_6.
Zasady rejestracji uległy zmianie w porównaniu z poprzednią edycją.
Rejestracja odbywa się wyłącznie drogą internetową - jak już wskazano - poprzez formularz umieszczony na stronie internetowej Olimpiady: http://olimpiada.org.pl/index.php/registration
Nauczyciel rejestruje siebie oraz tym samym szkołę.
Uczeń rejestruje się sam wybierając odpowiednią dla niego szkołę (zarejestrowaną uprzednio przez nauczyciela zgłaszającego).
Co w przypadku, gdy uczeń jest niepełnoletni? Ucznia rejestruje rodzic.
Co jeśli z jednej szkoły zgłasza się więcej niż jeden nauczyciel? Automatycznie tworzone są grupy dla każdej szkoły - tak, by uczniowie zgłaszający się z danej szkoły, mogli zarejestrować się do odpowiedniej grupy (zgłaszanej wcześniej przez nauczyciela).
Jakie zatem zaszły zmiany? brak rejestracji w formie papierowej, brak rejestracji uczniów za pomocą plików csv, brak konieczności przesyłania dodatkowych zgód w formie papierowej - wszystko odbywa się elektronicznie.
Brak konsultacji
w najbliższym czasie
Brak nadchodzących wydarzeń