Przepisy rozporządzenia MEN z 27 sierpnia 2015 r. w sprawie nadzoru pedagogicznego stosuje się odpowiednio do niepublicznych szkół i placówek, z wyjątkiem § 24-26, co oznacza, że szkoły niepubliczne nie mają obowiązku prowadzenia wewnętrznego nadzoru pedagogicznego (ewaluacji i kontroli wewnętrznej, wspomagania, a dyrektorzy szkół niepublicznych nie muszą opracowywać planu nadzoru pedagogicznego) - § 35 ww. rozporządzenia.
Podczas ewaluacji zewnętrznej we wszystkich szkołach publicznych i niepublicznych stosowane są te same narzędzia badawcze (ankiety, wywiady, obserwacje, itp.) oraz procedura ewaluacji. Tak samo dokumentuje się przebieg ewaluacji oraz powstaje raport z badania ewaluacyjnego.
Korzystając z różnych dostępnych źródeł, wizytatorzy-ewaluatorzy będą poszukiwali informacji o uzyskiwanych efektach, o tym, w jakim stopniu szkoła spełnia wymagania określone w rozporządzeniu MEN z 6 sierpnia 2015 r. w sprawie wymagań wobec szkół i placówek.
Brak konsultacji
w najbliższym czasie
Brak nadchodzących wydarzeń