Niezdrowe przekąski w automatach szkolnych – co może zrobić dyrektor

Niezdrowe przekąski w automatach szkolnych – co może zrobić dyrektor

Jeśli w automatach szkolnych pojawiają się niezdrowe przekąski, dyrektor szkoły musi reagować. Powinien zwrócić się do właściciela automatu o usunięcie niezdrowego produktu z asortymentu oferowanego uczniom. Co jeśli właściciel automatu odmówi usunięcia tego produktu? Czy dyrektor szkoły jest uprawniony do rozwiązania bez zachowania terminu wypowiedzenia zawartej z nim umowy? Sprawdzamy w artykule!

Z artykułu dowiesz się:

  • Jakie przepisy obowiązują w szkole w związku ze sprzedażą produktów spożywczych
  • Jakich produktów nie można sprzedawać w szkole
  • Na jakich zasadach funkcjonują automaty w szkole

Pozostało jeszcze 84% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu Oświatowego a wraz z nim:
Aktualne informacje o zmianach w przepisach
Największa baza narzędzi dla szkół
Baza 7000 porad prawnych dla dyrektorów szkół oraz kadrowych w oświacie
Konkretne odpowiedzi ekspertów w poradni i na czacie

Możesz zrezygnować z odnawiania subskrypcji w dowolnym momencie

Jeśli posiadasz już konto

Zaloguj się:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Nagrody i wyróżnienia

Sprawdź inne serwisy

Epedagogika Poradnik Dyrektora Szkoły Strefa logopedy Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem kadry i finanse resql