Wprowadzenie kontroli trzeźwości pracowników szkoły wiąże się ze zmianami w regulaminie pracy. Sprawdź, jakie rozwiązania wprowadzić do regulaminu i skorzystaj z przykładowych zapisów.
Jak wiemy, wprowadzenie rozwiązań dotyczących wewnętrznej kontroli trzeźwości pracowników szkoły następuje w:
Kontrola trzeźwości pracowników szkoły nie jest obowiązkowa. Dyrektor nie musi nowelizować regulamin pracy, jeżeli nie chce wprowadzać takiej kontroli. Z drugiej strony nie będzie mógł samodzielnie kontrolować trzeźwości pracowników, jeżeli takich zmian nie wprowadzi.
Nawet jeśli nie dojdzie do zmian w regulaminie pracy to i tak kontrola trzeźwości będzie możliwa – ale jedynie zewnętrzna. Dyrektor nie będzie wówczas mógł przeprowadzić kontroli trzeźwości samodzielnie, ale za to będzie miał możliwość wezwania odpowiednich służb tj. Policji. (tzw. zewnętrzna kontrola trzeźwości.
Jeżeli dyrektor zdecyduje się na wprowadzenie kontroli trzeźwości, wówczas w regulaminie pracy powinny znaleźć się następujące treści:
Brak konsultacji
w najbliższym czasie
Brak nadchodzących wydarzeń