W szkołach zdarza się, że są zawierane dwie umowy o pracę z jednym pracownikiem. W niektórych sytuacjach jest to nawet konieczne. Sprawdź, czy dwie umowy o pracę w jednej szkole oznaczają konieczność prowadzenia odrębnej dokumentacji pracowniczej dla każdej z nich.
Pracodawca prowadzi oddzielne dla każdego pracownikaakta osobowe. Pracodawca prowadzioddzielnie dla każdego pracownika dokumentację w sprawach związanych ze stosunkiem pracy (§ 2 i §6 rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej).
Założenie odrębnej dokumentacji pracowniczej dotyczy ponownego zatrudnienia tego samego pracownika w tej samej szkole, gdy w związku ze zmianą okresu przechowywania dokumentacji pracowniczej nie jest możliwe jej dalsze prowadzenie. Nie obejmuje to zawarcia dodatkowej umowy o pracę w trakcie trwania już istniejącego stosunku pracy. Szczegóły w poradzie: „Kontynuacja prowadzenia akt osobowych byłego pracownika – kiedy możliwa”
Brak konsultacji
w najbliższym czasie
Brak nadchodzących wydarzeń